Saturday, September 10, 2011

happy..nye.......(^~)

Salam readers...dah lama sy tak post kan...hari ni saya happy sangat..(skg ni sy tersenyum lebar sgt) kenapa??Hemm..saya happy sgt2 sekarang ni rasa macam nak menjerit je..Eh jap..jap..lupa pulak Selamat Hari Raya (dah lambat tapi kt JB ni Adilfitri satu bln jd ape2 sajelah)sambung balik...Hari ni saya happy sebab dapat beraya rumah cg kesayangan Pra-u B 4..heheh...cg Mariana..lepastu sambung lima rumah lagi and saya dapat makan mee kari yang saya terbayang-bayangkan dari semalam dekat rumah class mate saya lepas tu...!!
Semalam saya jumpa buku yang ditunggu-tunggu "Baju Melayu Hijau Serindit" OH! Seronoknya..kepuasan yang tak terkata rasanya semalam nak histeria sy dibuatnya masa kat MPH sebab buku ni...Bila nampak je saya tak toleh kiri kanan lagi terus ambik bayar..Macam robot dapat perintah walaupun masa tu duit cukup-cukup saje sampai terpaksa bayar parking guna duit nak basuh kereta..(Sedih2)Tapi saya happy...Ahhhh..Lantaklah..Cerita Shud kali ni ada ending best ...dah lama sangat saya nak baca buku shud dan akhirnya...keluar juga tajuk ni rasanya dalam beberapa post lain saya baru cerita pasal Hlovate dengan Shud x keluar buku baru sekali dia keluar bulan ramadan dengan raya pulak...Kopak2 yang penting saya puas lantaklah. sekarang ni saya rasa macam nak sambung tulis cerita saya yang tergendala lah kalau buat sekarang gerenti dapat siapkan bercapter-capter...Okeylah jumpa lagi lain post..Asalamualaikum..

No comments:

Post a Comment