Friday, September 16, 2011

cuti ku2...raye lg..

salam to all how read this post..minggu ni sy tak banyak sangat yang saya nak kongsi cuma kerja-kerja grafik saya yang due datenya semalam tapi bila saya hantar cg caya decline and suruh tauch up..so saya kongsi dengan readers sayanya kerja sebelum final dia lah ye...
this is final yg sy hantar



gambar yang lagi dua tu sy buat and teacher sy pilih antara 3 terbaik....Pen nama saya untuk karya seni and grafik saya still ADDEN AKASHAH../Adn>.>

 yang ni pulak gabar saya pergi beraya minggu lepas...sekejap lagi saya nak round rumah dekat Singapor pulak..raya dah nak habis tapi saya tak berabis-abis Buat tour raya..(smile)
cg Mariana yg pakai tudung purple belah kiri and yang comel lote tu namnye MArisa...ank cg kami....Okey see u next post...Salam..

No comments:

Post a Comment