Friday, September 23, 2011

Puffy ku puffy mu jua


Asalamualaikum...hello..hellooo....Hari ini saya nak bercerita tentang kawan saya nama Dia PUff...tp plz for my banefit its Puffy sebabnya setiapkali saya ingat dia saya akan terpandang cotton candy or cotton wool..hehe sebab itu dia puffy sy...
Bagi  saya puffy ni seorang yang terima segala benda dengan redonya dan dia selalu merendah diri dan di sebabkan itu sy x faham knp ada si A ni yg suka sangat sakitkan hati kawan saya yang sorang ni..saya tak fahamlah satiap kali saya dengar cerita dia pasal si A ni saya rasa mamat tu tak ada mata tak reti nak bahagikan pros and cons yang baik and nampak si puffy kesayangan 6B4 ni merana and berulam jiwa dengan peragainya.Hai!!masalah tapi saya tak rasa dia ni tak nampak cuma dia ni buta dan tuli tahap gaban tak ingat..ehhh kalu sy dpt Bf mc dia 1 hari nanti (harap dijauhkan.Amin!) memang saya luku-luku je tak kisahlah dia anak teruna org ke hapa x pedulik sama sekali...drp tuli baik lurus bendul...buat pufffy tercayang jangan nagis buat si 'A' yang tak sersen reti menghargaikan perasaan sepesial  yang awak sediakan utk dia..baik jad mc saya boyfrend and baby kesayangan saya sentiasa ada dekat saya and dia tak reti cakap sebab baby saya tak ada mulut tp sentiasa dekat dengan saya walau panas terik harinya dan hujan lebat besama angin kuat menemani tetap besama kemana sahaja cuma sesekali ditinggalkan.Saya sayang Baby saya...I love Uuuuu...


No comments:

Post a Comment