Sunday, October 9, 2011

Kami SesAt!!!


Alasamualaikum...Hahaha hari sy dgn kwn sy pergi Tmn U tp kami sesat masa nak balik saja dekat setegah jam nasib badan tul..yang kalakarnya sebabkan tak tahu jln nak keluar boleh pulak menyempat nak pergi Jusco alasan kami nak pergi carik kedai tp akhinya kami carik barang dekat Jusco Tmn U lepas 2 pergi setia Tropica semata2 untuk Makan McD sedangkan kat Jusco ade McD lawak betul Dah lah masa nak keluar Tmn U sesat lepas 2 masa kat Mc D sy ingat sy hilang kunci kereta Habis!!Panik gila kami 2 orang bagai nak rak lah saya lari pergi tempat parking...penat2 (Sebenarnya bukan jauh no pun cuma belakang tempat Drive thru) tp sebelum sampai kat kereta saya basuh tangan dulu (Sempat 2)hahah...Sekali jeng2 kunci kereta saya ada dalam tempat kocek beg tangan saya belah belakang...Kesian dekat D...Panik abis..heheheh...rupanya dalam beg juga (saya berjanji tak akan beli beg yang banyak konpartmen berjanji pada diri!!)Serik!!Lepas itu kami nampak ada bikers geng ni yang buat saya teringat kan saya pada cikgu saya sebab huby dia ada motor besar.And dia pun ada dekat situ menyebabkan saya habis Rm 2.10 sebab terbabas pergi Tol kempas ...memang sesat habis,,dah itu kawan abang saya call suruh adik dia balik sebelum pukul 2.30 pening saya di buatnya...sepatutnya dampai pukul 2.15 tapi sampai 5 minit lambat sebab diri saya yang perlupa dan sukan menyaya...(Mak cik saya kata saya macam nenek sebab asik terlupa..terlebih makan semut)okey lah 2 selamat pun saya sampai rumah akhirnya...alhamdulilah...lupa pulak hari ini saya jadi speed racer versi perempuan sebab nak kajar masa...aduh! Baiklah jumpa sebulan setagah dari tarik ini ye sabab saya dah mula Final mula jumaat ini....bye2 readers...

1 comment: