Saturday, January 28, 2012

Master pices


Asalamualaikum readers...sy hantar post utk bln ni dan bln depan memandangkan saya semakin sibuk sekarang ni dengan Assesment yang berlambak-lambak , jawatan yang berbagai saya pegang dekat sekolah dan Projek Karya Agung (LAUGH!) minggu depan saya akan dapat kertas projek saya yang sebenar my bigest of the all selain kolokium (mmc tesis tapi x payah bukukan and buat dlm kumpulan) untuk tahun ni Mac ni sy akan ambik MUET berdebar tuh sebab saya sorang je yang ambil muet bulan 3 dlm kelas.Sekolah saya akan menyambut 50 tahun ... this year jadi saya akan semakin lah sibuk memandangkan saya SU untuk Kelab seni secara tak rasmi walaupun cuma Jadi Penolong SU je tapi ade ura2 SU kami nak berhenti...Oh tidakkk..(Drama tul) tahun ni saya pegang 3 jawatan penting dalam kelab saya Pen. Setiausaha utk Kelab seni dan Sejarah..(haha..tamaknya) dan saya SU buat pasukan Rumah Wira (GO! wira!!) Cikgu saya siapa lagi kalau bukan Pn.Mariana..(sekarang projek saya dengan cg adalah utuk menjual kek Botol utuk tambah pendapatan pergi lawatan tahun ini) Seronok nye..and banyak menaip  and kerja tak sudah..tapi saya suka boleh tambah markah koko utk masuk U nanti senang Target saya tetap USM dan Aberdeen U (school of art) Aberdeen ttp di hati sy akan cuba sedaya upaya utk pergi sana (GAMBATE ADEEN!!).Saya dah cuba berhenti baca novel (untuk tahun ni shj) tapi kawan-kawan saya pula yg sibuk gila HLOVATE habis buku saya dia orang pinjam lepas tu sebarkan pada kawan-kawan mereka yang lain suka gila saya sabab kami dapat sama2 berubah dan memahami sang pencipta  melalu tinta HLOVATE yang banyak menyedarkan right and wrong some doings.Oh ye karya agung saya dah nak siap tinggal 1 je lagi line karya saya dipanggil Cute Anime nanti saya pos sebab belum siap lagi satu lah esk lah saya post...Inshallah baiklah sampai sini je celoteh saya eh ade lagi ada ura-ura yang kemungkinan tahun ni tahun akhir saya tinggal dekat JB tercita ni sebab mungkin akhir tahun ni org awal tahun depan saya kena pindah KL ikut family...sedih nak tinggal JB..klu pindah KL okey lagi tapi kalau tempat lain..Ooo..(Sedish!! ; ( ) okeylah tihis for now.Asalamualikum....




No comments:

Post a Comment