Monday, January 2, 2012

Happy New Year








Asalamualaikum readers dah lama saya tak berbloging rasanya...selamat tahun baru semua tak lama lagi cukup 2 tahun blog saya dan tahun terakir saya sebelum meninggalkan alam remaja pun dah dekat sangat nampaknya..sedih betul bila lahir awal tahun ni.Cuti sy di indonesia hari 2 memang best tak sempat saya nak masukan apa-apa dekat blog ni tapi next time saya akan buat post Promise memandangkan bulan 2 atau 12 tahun ni saya nak ke jakarta sekali lagi sebab hari tu tak puas...masa pergi sana jumpa ramai orang malaysia rajin betul orang kita ni berjalan kesana... walaupun Flight sy dr singapore.Tahun ni saya akan STPM peluang terakhir saya nampakya (GERI!!) peluang terakhir utk masuk U and pulang utk Score Aberdeen U punya Sclorship So (Gambate Adeen!!)Okeylah reader's sampai sini dulu ...Salam..

No comments:

Post a Comment