Saturday, July 21, 2012

Karna sebuah buku... (:

Asalamualaikum reader dah ramandah kan sekejap je masa berjalan lagi sebulan dah nak raya dan sy pun akan trial STPM naik ct raya. Ke topic hari ni semalam habis satu bandar JB saya tour cuma sb 'Isteri Separu Masa by Suri Ryana' dari pasar larkin yang ada 3 kedai buku bukan 1 tp 3 sy carik dekat semua kedai ni tapi hampeh semua kadai ni x ada Isteri Separu Masa by Suri Ryana' okey dari sana saya tarik kawan sy cik fatin ni pergi pelangi sebelum tu hantar kwn sy yang lg sorg tu balik dulu. Sampai dkt pelangi saya direct pergi popular saya berdoa supaya ada tp x ada mcm2 buku ada dr kaki novel siap ada buku terbaru lagi tapi buku yang ini x ada ajaib betul dengan rasa sedih tergadai 1.60 tuk bayar parking saya cakap dengan kawan saya: "fatin, kita kena pergi Cs sb dkt Mph mesti ada ." tapi bila masuk kereta miyak kereta pulak dah 'E' mengelabah lah sy carik pam minyak nasib baik sebln msk City Squre tu ada Caltex kalu tidak mampus... Niat di hati nak ke popular dulu sb konon ye nak dpt diskaun 10%
Sekali Tengah renovation lah pulak kami terus masuk Mph lah tmpt first Buku novel Bm lah tapi x ada.. Masa tu macam dah nak meraung dah habis
duit aq tp Isteri Separu Masa by Suri Ryana' x ada. Sedih.. Sedih..tapi kata pun Mph information counter dia memang terbaik saya cakap je " nak carik novel Isteri Separu Masa by Suri Ryana' terus orang dekat kaunter 2 ambikan memang terbaiklah dan disebabkan rasa sebal dihati sy ckp gan fatin nk carik buku novel lain sb dah jauh berjln
Dan akhirnya sy habis 59.00 terkejut saya bila dengar budak casher tu ckp harga tapi nak wat cam ne bayar je lah . Pengajarnya ialah kalau dah beli buku online tu semak dulu semua buku yang teringin jangan jadi macam saya pening kan kepala sendirik dan habiskan minyak kereta je...

No comments:

Post a Comment